Si mund të ndërtoni një strategji marketingu të qëndrueshëm të mediave sociale

Si mund të ndërtoni një strategji marketingu të qëndrueshëm të mediave sociale

Gjithkush e di se mediat sociale janë një nga mjetet më të fuqishme në marketingun modern, por pak e bëjnë atë siç duhet. Kompanitë, si njerëzit e zakonshëm, janë të fiksuar me të paturit e sa më shumë ndjekësve dhe pelqime. Ndërsa të gjithë dëshirojnë të marrin më shumë ndjekës në Instagram, vetëm disa të bëjnë atë që duhet për të krijuar një bazë ndjekësish besnikë. Ndërsa të gjithë dëshirojnë më shumë pëlqime në Facebook ose më shumë retweets në Twitter, jo të gjithë kanë një strategji të qartë të marketingut të mediave sociale. Si mund të fitoni më shumë ndjekës? Më mirë akoma, pse doni më shumë ndjekës në radhë të parë? Kjo është pyetja që çdo pronar biznesi duhet të bëjë. Ju nuk doni tregues të kotë; ju doni tregues që kanë rëndësi, numra që përkthehen në angazhim më të madh, rritjen e shitjeve dhe përmirësimin e reputacionit të markës.

A keni menduar ndonjëherë pse disa kompani dalin me fushata të shkëlqyera të marketingut social, ndërsa të tjerët përpiqen të gjejnë atë shkëndijën krijuese? E gjitha lidhet me diçka: hulumtimi (ose mungesa e tij). Bërja e supozimeve nuk është ndoshta strategjia më e mirë; kjo nuk është aspak një strategji. Ajo që ju nevojitet është një analizë e kujdesshme dhe e plotë e audiencës suaj të synuar, konkurrentëve tuaj, industrisë tuaj dhe faktorëve të tjerë që mund të luajnë një rol në suksesin tuaj. Ju thjesht nuk bëheni një sukses brenda natës; ju stërviteni për të, për vite me radhë. Pra, ju doni të ndërtoni një strategji marketingu të suksesshëm të mediave sociale, por nuk e dini se si. Ju keni provuar çdo gje (ose kështu pretendoni), dhe nuk po merrni rezultatet që kishit menduar. Ndiheni të dekurajuar. Ju thjesht doni të hiqni dorë. E njoh këtë ndjesi.  Për fat të mirë, për çdo problem ekziston edhe zgjidhje. Më poshtë janë disa këshilla shumë të dobishme që mund t’i përdorni për të ndërtuar një strategji të fuqishme të marketingut të mediave sociale.

Krijo përmbajtje që angazhon lexuesit

Ju ndoshta keni dëgjuar këtë miliona herë, por duhet të thuhet përsëri dhe përsëri. Krijimi i përmbajtjes cilësore është një nga mënyrat më të mira për tërheqjen e audiencës së duhur. Dhe nuk ka të bëjë vetëm me krijimin e përmbajtjes origjinale; ajo është gjithashtu për postimin e tij, disa herë. Shumë kompani prodhojnë përmbajtje rregullisht, por vetëm disa angazhohen me çdo person që komenton në postimet e tyre. Mund të duket si puna më e lehtë në botë, por është e çuditshme sa shumë kompani ‘harrojnë’ këtë detyrë të thjeshtë. Ajo që dëshiron me të vërtetë audienca është bashkëveprimi i vërtetë dhe spontan. Në vend që të përpiqesh të krijosh përmbajtje që ka një gjasë më të lartë për të t’u bëre ‘virale’, krijoni përmbajtje që është e dobishme për audiencën tuaj. Përgjigjuni komenteve sa më shpejt që mundeni, dhe mos përdorni kopjoni  përgjigjet; kjo do t’ju bënte të dukeni sikur nuk iu intereson audienca juaj. Ju mund të mësoni edhe nga komentet negative. Jini të sjellshëm në përgjigjet tuaja, por mos e hidhni poshtë kompaninë tuaj për hir të një komenti.

Nxiteni përmbajtjen e krijuar nga përdoruesi

Në një epokë ku të gjithëve u pëlqen të ndihen të rëndësishëm, inkurajimi i përmbajtjes së krijuar nga përdoruesit është një nga mënyrat më të mira për t’i bërë njerëzit e zakonshëm të ndihen të vlerësuar. Për shembull, herë pas here mund të postoni postimet e ndjekësve tuaj në llogarinë zyrtare të kompanisë në Instagram. Nuk iu kushton asgjë, por sjell aq shumë vlerë për biznesin tuaj. Ju mund të bëni të njëjtën gjë edhe në Facebook, Twitter dhe platforma të tjera sociale. Vetëm mendoni se sa do të thotë për një ndjekës që të ketë postin e tij / saj të shpërndarë nga marka e tyre e preferuar. Nëse vërtet interesoheni për audiencën  tuaj, do duket.

Rregulloni strategjinë tuaj të marketingut për mediat sociale

Nuk ekziston një zgjidhje unike kur është fjala për planifikimin afatgjatë të marketingut në rrjetet sociale. Nëse një taktikë e veçantë nuk funksionon më, thjesht përdorni një tjetër. Për shembull, nëse fansat tuaj nuk po angazhohen më me postimet në Facebook, ndoshta do t’ju duhet të rishikoni dizajnin ose përmbajtjen e postimeve tuaja. Për të vlerësuar suksesin e strategjisë së marketingut në mediat sociale, keni nevojë për të dhëna konkrete. Ekzistojnë mjete që ju ndihmojnë të kuptoni shumë nga të dhënat e papërpunuara. Sidoqoftë, ju duhet të bëni hulumtimin tuaj. Mediat sociale janë më shumë se thjesht disa pëlqime ose ndjekës; ato mund të ndihmojnë  në ndërtimin e marrëdhënieve kuptimplotë. Dëgjoni me vëmendje atë që njerëzit kanë për të thënë. Jini të durueshëm dhe autentik. Mos harroni: planifikimi i marketingut në mediat sociale është një maratonë, jo një sprint. Duhet kohë për të ndërtuar marrëdhënie afatgjata me klientët tuaj ekzistues dhe potencialë, por ia vlen.