MARKETING ME E-MAIL 




120.000 emaile shqiptare

Ne ndihmojmë në ndërtimin e fushatave të marketingut me email. Pamja vizive e email-it tuaj të marketingut do jetë mjaft tërheqëse dhe kjo do të rrisë ndjeshëm numrin e vizitorëve.


Pavarësisht futjes në treg të platformave të reja dhe inovative të marketingut, marketingu përmes email-it mbetet një ndër mënyrat kryesore të komunikimit me klientët ekzistues si dhe ata potenciale.
Me kaq shumë mënyra të tjera për të arritur klientët, shumë ekspertë marketingu dhe pronarë biznesi pyesin, a është ende e vlefshme të dërgosh email?

Përgjigja e shkurtër: Marketing me email është këtu për të qëndruar.
Pa marrë parasysh se çfarë grupmoshe synoni ose ku ndodheni, emaili mbetet një mënyrë e shkëlqyer për të arritur audiencën tuaj. Të bësh marketing me email është jo vetëm me lirë, por edhe më efektive nëse realizohet në mënyrën e duhur.

Mit: Njerëzit urrejnë të marrin mesazhe publicitare përmes emailit. Në të gjitha faktet, hulumtimet e ndryshme mbështesin faktin që njerëzit lexojnë email-et e tyre dhe nuk e kanë kanë problem se sa të shpeshta janë ato për sa kohë që emailit janë të rëndësishme, interesante dhe specifike për nevojat e tyre.

Marketingu me email nuk ka ‘vdekur’ ashtu sikurse shprehen disa; marketingu me email thjesht po ndryshon.
Këtu janë disa arsye pse marketing permes emailit ka vdekur dhe ka gjasa që nuk do ‘vdese’ dhe duhet të jetë absolutisht pjesë e strategjisë së marketingut të kompanisë suaj.

Telefonat celular

Kur i vetmi vend për të marrë email ishte në kompjuterin tuaj – ndoshta një kompjuter portativ, nëse kujtuat të sillni një kabllo Ethernet me ju – njerëzit donin gjëra të caktuara nga ajo. Ironikisht, tani që e-mail është në dispozicion në xhepin tuaj 24/7, njerëzit kanë zgjeruar përkufizimin e tyre për një email cilësor.

Përmes marketingut me email, kompania juaj mund të përfitojë cilësi, komunikim të drejtuar për një shumëllojshmëri të konsumatorëve potencial. Tekstet dhe shërbimet e dërgimit të çastit janë shpesh vetëm për miqtë, por emaili mund të lexohet po aq lehtë dhe të trajtohet me shpejtësi gjatë kohës që njerëzit janë në lëvizje.

Kuponat dhe informacioni

Njerëzit duan të qëndrojnë të informuar për gjërat që i interesojnë, si kur kompania juaj po lançon produktin e saj të ri, por pak njerëz kalojnë kohën duke u kthyer rregullisht në faqet e internetit për të qëndruar deri në datën e ngjarjeve të një kompanie. Megjithatë, ata do të drejtohen në faqen tuaj të internetit nëse diçka i informon se ka arsye për të vizituar. E thënë ndryshe, njerëzit do kontrollojnë email-in për të parë nëse ka diçka të re nga kompania juaj, nëse ka zbritje, etj. Shumica e konsumatorëve do donin të merrnin oferta tunduese përmes email-it. Marketingu me email është një ndër mënyrat më efektive për përmirësimin e imazhit tuaj në sytë klientit.

Çelësi për të qenë një burim pozitiv i informacionit, në vend se një bezdi në postë, është zgjedhja. Mos nguroni që të dërgoni email tek njerëzit që nuk ju kanë thënë tashmë se janë të interesuar. Në këtë mënyrë, maksimizoni përpjekjet tuaja në një audiencë që ka më shumë gjasa të bëjë një blerje.

Email nuk kushton një gjë

Marketingu i postës elektronike është jashtëzakonisht i volitshëm, sidomos kur krahasohet me metoda të tjera si reklamat në radio dhe televizion. Nëse një fushatë është më pak e dobët, kostoja amortizohet lehtë, bëhen korrigjime dhe përgatitet një fushate e re përmes email-it

Me marketingun permes email-it, të ardhurat mund të shtohen, gjithmonë nëse bëhet në mënyrën e duhur.

Njerëzit ende po kontrollojnë email-in

Numri një arsye për të vazhduar përdorimin e email marketing është se njerëzit janë ende duke kontrolluar kutitë e tyre të postës. Interesi vjen dhe shkon në lidhje me platformat e mediave sociale, por e-mail vazhdimisht tregon një ROI të lartë për çdo dollar të shpenzuar. Çdo ditë njerëzit po kontrollojnë email-in, të paktën një herë. Shumë madje kalojnë orët e tyre të punës me kutitë e tyre të hapura.

Nëse marketers tuaj janë duke konsideruar braktisjen e strategjive email, atëherë ju duhet të merrni ato për të ndaluar! Marketingu i emailit është këtu dhe do të qëndrojë për aq kohë sa emaili është ende mënyra më e lirë, më e shpejtë dhe më e efektshme për të shkëmbyer informacion shpejt. Filloni të krijoni listën tuaj të zgjedhjes sot dhe nesër ju mund të marketingoni për konsumatorët e interesuar.

Pjesë e strategjisë

Email-i ka aftësinë për të integruar në çdo strategji marketingu. Email lehtë ndërrime për të mbushur boshllëqet, krijon listat e blerësve të interesuar dhe siguron informacione.

Email funksionon me blogun tuaj për të ndarë postimet e fundit; ajo mund të bashkojë mesazhet tuaja më interesante në mediat sociale për një auditor të painteresuar për të qenë në mediat sociale drejtpërsëdrejti; ajo mund të lajmërojë njerëzit për webinaret, marrëveshjet dhe afatet e ofertave afruese; ajo mund të lidhet edhe me fushatën tuaj të marketingut ndikues.

Për sa kohë që po dërgoni një listë të marrësve që kanë zgjedhur, ju jeni duke bërë kohë të shpenzuar mirë për një audiencë të interesuar.

Është personal

Kur adresoni një përpjekje për marketing me email në një mënyrë të këndshme në një linjë subjektesh, ju keni një shans më të mirë prej 20 përqind që marrësi të hapë emailin.

Ky është vetëm hapi i parë drejt dërgimit të emailit si një mesazh personal në vend të spamit. Këto janë disa mënyra të tjera që biznesi juaj i vogël mund të inkurajojë një klikim:

Duke dërguar një email të veçantë për abonentët në ditëlindjen e tyre ose përvjetorin e kompaninë tuaj.

Përmes një oferte produktesh ose zbritjeje që lidhet me blerjet e mëparshme me biznesin tuaj.

Me tema që mbulojnë pikat me interes për abonentët tuaj
Me një email të ndërtuar mirë, bazuar në kërkesat dhe preferencat e audiencës tuaj, ju mund të automatizoni këtë proces për të përfituar markën tuaj pa investime të mëdha.


Cfarë Bëjme


Dizejnimi Responsiv i Email-it

Ne do të kodojmë email-in tuaj në HTML dhe CSS që përdor media query për të ndihmuar në arritjen e formatimit optimal në të gjitha pajisjet e të gjitha madhësive.


Email Marketing i Automatizuar

Ekspertët tanë të marketingut të automatizimit do t'ju ndihmojnë të rrisni shitjet tuaja dhe të gjeneroni me shume mundesi biznesi, duke ju kursyer kohë, para dhe dhimbje.



Copywriting Email

Shërbimi ynë i copywrite të email-it do t'ju mundësojë të gjeneroni fitime më të mëdha nga kanali i marketingut me ROI më të lartë.


Menaxhimit të Plotë të Email Marketing

Shërbimi ynë i menaxhuar plotësisht përfshin krijimin e dy fushatave të email-it në muaj, të gjitha të dizajnuara dhe të shkruara në mënyrë profesionale për ju.



Krijimi dhe Shpërndarja e Fushatës

Ne përqëndrohemi në ndihmën tuaj për të maksimizuar performancën e biznesit tuaj



Pastrimi i Listës së Emaileve

Ne do të pastrojmë adresat tuaja të vjetra dhe të perdorura dhe do te sigurohemi që lista juaj të jetë e pastër dhe e gatshme për të arritur ne destinacion.



Si e bëjmë


Newsletter Kreativë

Hartimi i fushatave të marketingut me email me teknika të thjeshta. Të shpejtë dhe të thjeshtë!

1

Testimi i Shperndarjes

EvolveStudio ju lejon të kryeni një test shperndarje për ofruesit e shërbimeve të elektronike me një klik të vetëm.

2

Dërgo Fushatën tënde

Programoni fushatën tuaj ose dërgojeni menjëherë. Kontrolloni dorëzimin në raportet tona dhe statistikat .

4

Gjurmimi i Fushates

Gjurmoni çdo gjë: hap, klikime, çabonohuni, ankesat me spam, bounces, aktivitetin e lidhjes dhe shumë më tepër.

5

Ndiq fushatën nga afër dhe vëzhgo raportet.

Ndjekja e performancës së fushatës tuaj të email marketingut është më e lehtë me softuerin EasyWeb. Ju mund të kuptoni se sa vizitorë kanë hapur email-in tuaj dhe shumë tregues të tjerë. EasyWeb ofron mënyra të ndryshme për të analizuar performancën e fushatës tuaj. Kështu mund të  përmirësoni fushatat tuaja të marketingut me email.



Krijo fushatën dhe vëzhgo ecurinë e saj

Fushatat e marketingut me email mund të dërgohen lehtësisht, në çdo kohë dhe kudo duke përdorur desktopin, tabletin ose smartfonin tuaj. Krijoni fushatën tuaj tani  dhe kontrolloni suksesin e saj përmes raporteve tona dhe statistikave të ndryshme.


KLIENTET TANE






Le të fillojmë
projektin tuaj


Ne përqëndrohemi në funksionimin e thjeshtë dhe përdorshmërinë e faqes suaj dhe ju mësojmë mënyrën e menaxhimit të saj si një aset i çmuar biznesi. Ne sigurohemi që përmbajtja jote të shpërndahet në mënyrë të tillë që vizitorët të gjejnë lehtësisht informacionin që kërkojnë, duke rezultuar në një eksperiencë të këndshme përdorimi.


KëRKO KONSULTIM

Projektet që ne kemi përfunduar

Falë teknologjisë, ne ndërtojmë ura bashkëpunimi dhe vemë në jete idetë tuaja

SHIKO PROJEKTET TONA