3 përfitimet kryesore nga marketingu dixhital për bizneset e vogla

Digital marketing Evolve Studio

Çfarë do të bënit nëse do të kishit një buxhet të mjaftueshëm për marketing? A do ta shpenzonit në reklama televizive, tabela dhe të ngjashme, apo do ta shpenzonit atë në mediat sociale, SEO, Pay Per Click (PPC) dhe kanale të tjera të marketingut dixhital? Marketingu tradicional zakonisht është i shtrenjtë dhe jo të gjitha kompanitë mund ta përballojnë atë. Për më tepër, nuk është shumë efikas.

Në tregun e sotëm shumë konkurrues, konsumatori ka shumë zgjedhje. Nëse konsumatori nuk mund të gjejë një produkt të caktuar me një çmim të caktuar në dyqanin tuaj online ose fizik, ai / ajo do ta gjejë atë diku tjetër (me siguri nga një prej konkurrentëve tuaj).  Strategjia juaj e marketingut dhe mjetet që zgjidhni për të kryer planin tuaj mund të bëjnë ose të thyejnë biznesin tuaj.

Duke supozuar që ju jeni një biznes i vogël, është e sigurt të thuhet se nuk mund të përballoni të shpenzoni shumë në marketing. Prandaj, ju duhet të zgjidhni mjete që janë me kosto efektive dhe të lehtë për t’u zbatuar. Gjithnjë e më shumë kompani po shpenzojnë për marketing dixhital. Ka kuptim të shpenzoni aty ku janë konsumatorët: rrjetet sociale, YouTube, motorët e kërkimit etj. Nëse zbatohet në mënyrën e duhur, marketingu dixhital mund të japë rezultate të mëdha për kompanitë. Ju mund të pyesni: “Kjo është mirë dhe gjithçka, por çfarë ka për mua? Çfarë përfitoj nga shpenzimet për marketing dixhital?” Më poshtë janë 3 përfitimet kryesore të marketingut dixhital për bizneset e vogla:

Marketingu dixhital është më kosto-efektiv sesa marketingu tradicional

Kjo është provuar herë pas here: marketingu dixhital është mënyrë më efektive se sa kanalet tradicionale të marketingut. Jo të gjithë e shikojnë televizionin, por pothuajse të gjithë e shfletojnë internetin. Jo të gjithë lexojnë gazeta dhe revista, por shumë njerëz lexojnë artikuj në internet. Pra, ka kuptim vetëm për ju për të investuar ku klientët janë me të vërtetë, jo aty ku do të dëshironi që ata të jenë. Marketingu dixhital është më i lirë, më efektiv dhe për më tepër, ju ndihmon të rriteni markën tuaj.

Marketingu dixhital është më i orientuar se marketingu tradicional

Autori dhe eksperti i marketingut Seth Godin ka thënë, “Jo kushdo është klienti juaj.” Produkti ose shërbimi juaj është përshtatur për një demografi ose komunitetit të caktuar. Prandaj, për të marrë ROI më të mirë (kthim në investim), ju duhet ta tregoni produktin tuaj tek njerëzit e duhur. Kjo është ajo që marketingu dixhital e bën më mirë. Për shembull, mund të zhvillosh një reklamë të targetuar  në Facebook, ose dërgoni email mirëseardhjeje vetëm për njerëzit që kanë vizituar faqen tuaj të internetit.

Ndihmon në rritjen e markës suaj

Ajo që njerëzit mendojnë për biznesin tuaj ka qenë gjithmonë shumë e rëndësishme, por në epokën e sotme dixhitale, opinioni i klientëve për markën tuaj ka rëndësi vendimtare. Pas blerjes së diçkaje online nga ju, klientët mund dhe do të lënë përshtypjet e tyre të vërteta. Dhe njerëzit që duan të blejnë të njëjtin produkt do shikojnë këto përshtypje. Kjo është prova sociale në veprim. Nëse komentet janë pozitive, njerëzit do të duan të blejnë më shumë nga ju dhe anasjelltas. Nëse ofroni produkte të shkëlqyera, me çmime të volitshme, dhe ofroni një shërbim të mahnitshëm të klientët në të gjitha pikat e kontaktit, marka juaj do të përmirësohet. Do të rritet. Dhe kjo është ajo që dëshiron çdo pronar biznesi.

Për më tepër, marketingu dixhital ju ndihmon të kurseni para, të gjeneroni të ardhura më të larta, të lidheni me klientët tuaj në një nivel më personal dhe të ofroni një shërbim dhe eksperiencë të mrekullueshme të klientit.