Trendet e marketingut dixhital

by Ardit Cela
Marketingu dixhital. Në botën dixhitale në të cilën po jetojmë, vetëm me te guzimshmit do të lulëzojnë. Teknologjia ka ndryshuar mënyrën e bashkëveprimit të njerëzve dhe kompanive. A ke kane kuptuar te gjithe kete? Duket kështu. Disa kompani, megjithatë, janë ende mbrapa kur bëhet fjalë për krijimin e një pranie të fortë në internet. Pse? Ne kurrë nuk mund ta dimë me siguri. Shumica e kompanive tashmë kanë llogari në mediat sociale, ose një faqe në internet. A mjafton kjo? Varet. Ju mund të përdorni çdo platformë të marketingut qe ekziston (shumë e shtrenjtë), por kjo nuk do të thotë domosdoshmërisht se kompania juaj do të jetë në krye të lojës tuaj. Ju mund të keni më pak mjete dhe përsëri të jeni më të suksesshëm në çfarëdo që të bëni. Pra, çfarë duhet të bësh për këtë?
Ndërsa gjithnjë e më shumë njerëz po përdorin platforma dixhitale, ka kuptim vetëm që kompanitë të përshtaten. Njerëzit përdorin aplikacione për të porositur taksi (mendoni Uber), për të rezervuar një dhomë (Airbnb), për t’u dhënë hua para njerëzve që kanë nevojë për të (Klubi i Kreditimit) etj. Këta janë disa nga shembujt e ekonomisë së ndarjes ose ekonomisë “Faleminderuese “, siç dëshiron ta quajë sipërmarrësi, autori dhe drejtuesi Gary Vaynerchuck, ndikimi në rritje i njerëzve të zakonshëm në mënyrën se si operojnë kompanitë. Ndërsa është e vështirë të shikosh në të ardhmen e marketingut dixhital, kompanitë mund të dallojnë trendet dhe të veprojnë në përputhje me rrethanat. Sa më shpejt që të përshtateni me ndryshimet në peizazhin dixhital, aq më mirë për qëllimet tuaja afatgjata.
Ndërsa lëvizim drejt një të ardhmeje ku gjithçka është dixhitale, kompanitë duhet të jenë proaktive dhe të përshtaten në lëvizje. Tregtarët duhet të jenë gjatë gjithë kohës në modalitetin e kërkimit. Përndryshe, ata mund të humbin disa mundësi të mrekullueshme që teknologjia mund dhe do të krijojë. Në një botë ku klientët kanë shumë zgjedhje, kompanitë duhet të bëjnë gjithçka që duhet për të rritur angazhimin dhe për të përmirësuar shërbimin ndaj klientit gjithashtu. Pra, çfarë do të thotë kjo për bizneset që ende nuk kanë një strategji për marketing dixhital? Ka ende shumë kompani të cilat ende nuk kanë hyrë në rrugen e marketingut dixhital. Po për kompanitë që tashmë kanë një strategji dixhitale të marketingut? Cilat janë tre trendet që u duhen për të parë nga afër?
Marketingu me ndikim ( influencer )
Me përhapjen e mediave sociale dhe platformave të marketingut dixhital, ka shumë hapësirë që bizneset të përmirësohen. Kompanitë duhet të shfrytëzojnë teknologjitë e reja që po ndryshojnë botën. Njerëzit blejnë nga ndërmarrjet që u besojnë. Prandaj, bizneset duhet të përpiqen të jenë autentike. Për më tepër, njerëzit pëlqejnë kur njerëzit e vërtetë mbështesin dhe promovojnë një produkt të caktuar. Aty hyjnë në lojë ndikuesit, influencer. Kompanitë duhet të zgjedhin ndikuesit që perfaqesojne interesin e tyre më të mire. Për më tepër, ndikuesit mund të përmirësojnë lehtësisht imazhin e një kompanie. Marketingu me ndikim është një mjet i fuqishëm. Merrni kohën tuaj përpara se të zgjidhni ndikuesin (et) e markës suaj.
Inteligjenca artificiale (AI) dhe teknologjia e blockchain
Nëse nuk keni jetuar nën një shkëmb për disa vitet e fundit, ju mund të keni dëgjuar për inteligjencën artificiale dhe teknologjinë e bllokimit. AI po ndryshon botën, dhe po kështu edhe teknologjia e blockchain. Tregtarët dhe kompanitë duhet të përfitojnë nga këto prirje. Inteligjenca artificiale mund të ndihmojë kompanitë të përmirësojnë shërbimin ndaj klientit dhe marketingun. Teknologjia e blockchain mund të ndihmojë bizneset të lëshojnë reklama të synuara. Për më tepër, teknologjia e blockchain mund të rrisë sigurinë për transaksionet.
Chatbots si një trend dixhital i marketingut
Përdorur në mënyrën e duhur, chat-robotët mund të jenë shumë të dobishëm kur bëhet fjalë për komunikimin me klientët e mundshëm. Për më tepër, ato janë të lehta për t’u zbatuar. Përmes chatbots mund të mbledhësh informacione për përdoruesit, të cilat të ndihmojnë të ofrosh një shërbim më të personalizuar. Shumë kompani përdorin bot-si Facebook për të ofruar përmbajtje të rëndësishme dhe të personalizuar për klientët e mundshëm. Reagimet janë të menjëhershme, e cila është pikërisht ajo që njerëzit duan.
E ardhmja e marketingut dixhital është këtu. A jeni gati