Optimizimi per pajisjet mobile

Animated search and mobile devices

Mobile në fillim. Kjo ka qenë mantra për vite me rradhë. Interneti është një minierë ari për ata që janë mjaft të mençur për ta shfrytëzuar atë. Ka shumë mundësi përreth që ju nuk mund të humbisni. Një prej tyre është përhapja e aplikacioneve dhe optimizimi i celularëve. Ju mund të jeni tashmë të njohur me termin “mobile në fillim”. Ka një arsye për këtë. Gjithnjë e më shumë njerëz lundrojnë në internet nga telefonat e tyre. Vetëm hidhni një sy përreth jush: njerëzit përdorin telefonat e tyre celularë në lokale, në rrugë, në stacione autobuzi, etj. Ndërsa përdorimi i tepruar i smartfonëve (ose të çdo gjëje tjetër) mund të shkaktojë dëm afatgjatë në shëndetin e njerëzve, është e sigurt të thuhet se nuk ka kthim prapa; njerëzit do të vazhdojnë të përdorin teknologjinë pavarësisht gjithçkaje.

Nuk ka gjë të tillë si teknologji e mirë apo e keqe: ka njerëz të mirë dhe të këqij. Ne duam të përdorim teknologjinë për të përfituar njerëzimin si një i tërë. Një nga mënyrat për të bërë këtë është ndërtimi i aplikacioneve që ndihmojnë njerëzit të bëjnë jetë sa më të mirë. Pra, mund të pyesni “A është edhe e mundur?” Epo, përgjigjja është një PO e fortë. Si mund të ndihmojë një gjë e tillë si optimizimi i celularëve për të përmirësuar jetën e njerëzve? Kjo është ajo që ne do përpiqemi të zbulojmë.

Ekonomia e aplikacioneve, pra çdo aktivitet ekonomik që rrotullohet rreth aplikacioneve celulare, është rritur në mënyrë eksponenciale gjatë viteve të fundit. Dëshironi të porosisni një taksi? Është Uber për këtë. Dëshironi të rezervoni një dhomë për fundjavën tuaj? Është Airbnb për këtë. Dëshironi të shikoni një seri televizive? Për këtë  është Netflix. Dëshironi të keni një takim? Për këtë është Tinder. Ekonomia e aplikacioneve mund të arrijë një vlerë prej gati  6.3 trilionë dollarësh deri në vitin 2021. Kjo tregon diçka: aplikacionet celulare dhe faqet e internetit të optimizuara për celularin do të vazhdojnë të formësojnë ekonominë, madje edhe jetën tonë. Nuk ka nevojë për një Nostradamus për të parë se çfarë i pret bizneset në të ardhmen.

Optimizimi i faqes suaj për pajisjet mobile është një domosdoshmëri. Është llogaritur se më shumë se 50% e të gjitha kërkimeve në Google janë bërë nga pajisjet mobile. Kërkimi celular po rritet me një normë eksponenciale. Pra, pse duhet të optimizoni faqen tuaj për pajisjet mobile? Dhe nëse keni një faqe interneti, pse duhet ta optimizoni atë për përdoruesit e telefonave celulare, tabletave e kështu me rradhë?

Ju merrni njohuri të jashtëzakonshme

Meqë gjithnjë e më shumë njerëz po shfletojnë nga pajisjet mobile, nevojitet që të ketë një faqja juaj e internetit  të jetë e optimizuar për përdoruesit mobile. Pra, nëse tashmë keni një faqe interneti, por nuk doni të ndërtoni një aplikacion (të paktën jo ende), sigurohuni që të jetë miqësore me përdoruesit e telefonave celularë, tabletave e kështu me rradhë. Për më tepër, marketingu juaj dhe ekipi juaj i shitjes do t’ju falënderojnë për këtë. Më shumë njerëz që kërkojnë kompaninë tuaj do të thotë më shumë trafik në faqen tuaj, e cila përkthehet në më shumë shitje. Dhe jo vetëm shitje. Ju do të merrni njohuri në formën e të dhënave. Për shembull, sa njerëz kërkojnë një fjalë specifike? Sa kohë shpenzojnë përdoruesit në këtë faqe interneti? A kërkojnë produkte specifike? Këto dhe pyetje të tjera ju ndihmojnë të krijoni një strategji më të mirë të marketingut.

Përvoja më e mirë e përdoruesit për përdoruesit mobile

Kur është fjala për të pasur një faqe të optimizuar për përdoruesit e pajisjeve mobile, funksionaliteti është mbret. Askush nuk dëshiron të lexojë një artikull në një smartphone ose të kontrollojë një produkt, vetëm për të kuptuar që lidhja nuk funksionon. Gjithashtu, sigurohuni që faqja juaj e internetit të jetë miqësore me çdo pajisje mobile dhe çdo gjë të funksionojë siç duhet. Merrni kohën tuaj dhe eksperimentoni me faqen derisa gjithçka të vijë në vend. Durimi dhe përpjekjet tuaja do të paguhen. Në fund të fundit, ju do t’i siguroni përdoruesve tuaj mobile një përvojë më të mirë në lundrim. Dhe kjo, miku im, s’ka te paguar.

Fitoni përparësi konkurruese mbi konkurrentët tuaj

Ndoshta konkurrentët tuaj kanë optimizuar faqet e internetit të tyre për përdoruesit mobile, ose ndoshta jo. Pra, a ka rëndësi? Ju duhet të luani lojën tuaj. Mbi të gjitha, sigurohuni që faqja juaj te hapet sa më shpejt, veçanërisht për shfletimin mobile. Për më tepër, ju duhet të përdorni fjalët e duhura kyçe. Një gjë tjetër që mund të bëni është të studioni modelet. Për shembull, a përkthehet një numër i madh njerëzish që vizitojnë faqen tuaj të internetit në shitje më shumë? Ose, a përdorin njerëzit fjalë kyçe të veçanta që ju nuk po i përdorni? Bëni kërkimin tuaj.

Për ta përfunduar, optimizimi i faqes suaj të internetit për shfletim mobile është tejet i rëndësishëm. Në fund të fundit, nuk keni asgjë për të humbur dhe gjithçka për të fituar.