Marketingu dixhital: këtu janë mjetet për të ndërtuar një strategji të suksesshme

Evolve Studio

Marketingu dixhital sot ofron një mori mjetesh midis të cilave mund të jetë shumë e vështirë të zgjidhet. Për të orientuar veten në mesin e shumë mjeteve në dispozicion ju duhet të përcaktojë rolin që keni brenda strategjisë suaj. Dhe pastaj matni ndikimin e saj. Këtu janë pyetjet kryesore për të pyetur veten: – Cili është qëllimi kryesor strategjik i faqes suaj? – Nëse duhej të zgjidhni një metrikë të vetme për të kuptuar trendin e biznesit tuaj, të cilin do ta zgjidhni? – Cilës metrikë do të tregoni se si veproni në prioritetet e para të biznesit tuaj? –

Dalloni faktorët “e bukur të di” nga “Duhet të di”. – Identifikoni kërcënimin kryesor të biznesit tuaj. A po e krahasoni veten? Imagjinoni të keni një buxhet të madh për aktivitetet dixhitale. Si e shpërndan? Në cilën aktivitet do të investonit më shumë?

Nëse nuk matni, nuk mund të kontrolloni

Sot, të dhënat janë po aq të rëndësishme sa kurrë më parë, dhe kurrë nuk pëlqejnë sot është në dorë. Por shpesh përqendrohemi në metrika të panevojshme. Pra, metrika të tilla e bëjnë procesin e analizës së të dhënave të vështira dhe jo shumë relevante. Gjithashtu, ajo që ka rëndësi nuk është vetë të dhënat, por aftësia jonë për t’i lexuar dhe interpretuar ato, duke pasur parasysh qëllimin tonë.

Vendoseni përdoruesin në qendër të përpjekjeve tuaja të marketingut

Sfida e madhe e marketingut dixhital është ndryshimi kulturor që kërkon marketers. Sot, fokusi i planit të marketingut është personi dhe jo markë. Duke ditur se si t’i kapni nevojat tuaja, në krye të gypave është sfida e vërtetë. Në këtë mënyrë, ju mund të ofroni përmbajtje të vlefshme në çdo fazë të udhëtimit të blerësit, të ndërtoni një marrëdhënie, të kontribuoni në ndërtimin e vlerës së markës suaj.

Mediat sociale

Përdoruesit aktivë në rrjetet sociale sot janë më shumë se 3 miliardë në mbarë botën dhe nga këto 9 nga 10 aksesi nëpërmjet pajisjeve mobile. Ne kushtojmë mediat sociale rreth 2 orë çdo ditë. Eshtë e panevojshme të thuhet, çdo gjë tjetër për ta kuptuar rolin që kanë në jetën tonë, veçanërisht ato të Zuckerbergut. Përkundër rolit mbizotërues të Facebook, Instagram, Snapchat, ekziston një botë tjetër. Dhe ne duhet të jemi të vetëdijshëm se përdoruesi lundron nga sociale në shoqëri në një mënyrë fluide.

Prandaj, nuk ekziston asnjë model i vetëm i zbatueshëm për të gjitha kompanitë. Gjithkush duhet të ndërtojë strategjinë e vet të marketingut dixhital sipas nevojave të tyre, objektivave të tyre dhe duke marrë parasysh rreziqet specifike që mund të dalin nga sfidat e përditshme.