Përditësimi i një faqe interneti: kosto apo investim

Përditësimi i një faqe interneti: kosto apo investim

Pse është e rëndësishme të rinovoni një faqe interneti

Përditësimi i një faqe interneti është po aq e rëndësishme sa të bëhet e njohur në internet. Cikli jetësor i një uebfaqe tipike karakterizohet nga dy faza: ndërtimi i vendit dhe rënia e saj. Faza e parë është ajo e realizimit, e karakterizuar nga entuziazmi dhe risia. Pas përditësimit të faqes së re në internet, ka një interes të madh nga të gjithë, për faqen e përditësuar. Në një mënyrë të veçantë, në një kompani, të madhe apo të vogël, të gjithë janë të zënë për të dhënë kontributin e tyre. Faqja është përdorur si pikë referimi për imazhin e korporatës.

Klientët e mundshëm janë referuar në faqen e internetit për detaje informative për produktet dhe / ose shërbimet. Ashtu si muajt e parë të jetës karakterizohen me entuziazëm, ngadalë por pafundësisht, interesi i kompanisë në faqen e internetit zvogëlohet. Kjo mund të ndodhë nëse, brenda kompanisë, askush nuk ka detyrën për të ndjekur dhe rifreskuar faqen e internetit. Ose nëse nuk janë ndarë burime për këtë aktivitet.

Problemi është se klientët potencialë do të vazhdojnë të vizitojnë faqen e internetit të kompanisë, të adresuar nga motorët e kërkimit. Ata do të gjejnë përmbajtje të vjetër, ose më keq, nuk do të jenë më të vlefshme. Ata do të gjejnë produkte dhe shërbime që nuk janë më aktive. Gjithashtu, dizajni i vjetëruar, teknologjia e vjetëruar (ju mund të lexoni faqet e flash-it aq keq të penalizuara nga Google) Të gjitha me dëmtime serioze të imazhit të kompanisë. Në këtë pikë kompania vendos të përsëritet faqja nga e para dhe cikli fillon përsëri. Plotësisht redesigning faqen e internetit ka disavantazhe për kompaninë. Kjo është një humbje e parave sepse investimi i bërë në vendin e vjetër është plotësisht i humbur.

Kosto e lartë, dhe nuk parashikohet në buxhetin vjetor, në intervale periodike.

Ri-stilimi i një faqeje interneti. Është e qartë se në afat të gjatë, 5 – 10 vjet, mund të jetë më i përshtatshëm për të ripërdorur faqen e internetit për të përdorur teknologji të reja. Për t’u përqëndruar në ciklin e përditësimit të përditësimit, duhet të caktoni një person që kujdeset për menaxhimin e faqes së internetit, nëse është e mundur. Ose të caktojë një agjenci web për t’u kujdesur për këtë aktivitet.

Duhet të planifikoni një takim çdo tre ose katër muaj për të diskutuar ndryshimet që duhet të bëhen në faqen e internetit të kompanisë. Si përfundim, faqja juaj e internetit ka nevojë për ri-stilim. Kostoja e përditësimit të faqes suaj është shumë më e ulët sesa humbja e klientëve ekzistues dhe potencialë.